Klantenservice

Neem contact met ons op als u vragen, verzoeken of problemen heeft waarbij u hulp nodig heeft. We streven er altijd naar om ons uiterste best te doen om aan uw verzoeken te voldoen.

Onze werkzaamheden bij BIBS vinden plaats in de Centraal Europese Tijdzone (CET) en u kunt binnen de werkuren van deze tijdzone een reactie verwachten. Als u in het weekend contact met ons opneemt, houd dan rekening met extra reactietijd.

Vergeet niet om hier onze pagina met veelgestelde vragen te doorlopen. Misschien vindt u hier het antwoord dat u zoekt.

 

Als u op zoek bent naar meer informatie over verzending en retouren, kunt u deze hier vinden.

Bestellingen bij winkels en retailers

Als je vragen hebt over een bestelling of product gekocht in een webshop of fysieke winkel (reseller), neem dan rechtstreeks contact met hen op.

Samenwerkingen op social media

Voor vragen over samenwerkingen kunt u uw bericht samen met een link naar uw profiel naar sales@nybble.nl sturen.

Houd er rekening mee dat we een groot aantal vragen ontvangen, wat betekent dat we alleen kunnen reageren op geïnteresseerden. Wij hopen op uw begrip en danken u voor de tijd die u heeft genomen om contact met ons op te nemen.